fredag 17 augusti 2012

Det här va fan bara för bra!


posted from Bloggeroid

5 kommentarer:

  1. Hahaha!
    (Fick mej att tänka på en kille min syrra var ihop med. Han kissade i sängen efter varje blöt utekväll. Inte ett ljud sa han om det, bara låg kvar i pölen varje morgon, reste sig och åt frukost. Hon sa inget heller, konstigt.)

    SvaraRadera
  2. Hur säger man... Aj då?
    Hur packad måste man vara för att inte vakna av att man kissar i sängen? Som hyfsat sen sängvätare (Nej, inte upp i tonåren eller så, bara lite längre än många andra) minns jag faktiskt känslan. Man ska vara bra djävla packad för att inte vakna av det. Kall och våt säng är fullständigt genomvidrigt.

    SvaraRadera
  3. Fan, det låter ju lite.... sjukt. Att ingen säger nåt.
    Min bästa vän i lågstadiet var sängvätare och jag minns känslan att vakna av att hon kissat i sängen. Vi gjorde ingen stor grej av det, men jag minns att vi hjälptes åt att bära lakan till tvättmaskinen.

    Kim

    SvaraRadera
  4. Vicken kompis!
    Alltså, hon som hjälper kompisen med lakanen.

    SvaraRadera
  5. Mmm eller hur?;)

    Kim

    SvaraRadera