måndag 10 januari 2011

tvångstankar

30+ skrev nyligen om sina nojor.

Jag kan också.

Ibland får jag tvångstankar om att bli fruktansvärt sexistisk, gubbig och grov. Klappa folk i rumpan och ropa könsord och göra allt feminismen kämpar emot. Hittills har jag kunnat låta bli. Tur va? Det är inget jag etiskt står för. Det är väl ungefär som att inte kunna låta bli att tänka tanken att kasta mobiltelefonen eller Michael Jacksons bebis över räcket.

Hoppas jag inte drabbas av tourettes. Då skulle jag bli en vidrig människa.

3 kommentarer:

  1. He he... Tourettes. Har hört om en kille som hade det. Han sa "aluminium" hela tiden. Du skulle nog va roligare.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog framförallt vara mycket trevligare.

    SvaraRadera
  3. Det är inte att ge sig sjutton på... det återstår att se!

    SvaraRadera