söndag 2 januari 2011

Nyårsfoto

Vi tillbringade nyårsafton hos vänner. Nästan allt vi haft med oss dit lämnades där för att hämtas samtidigt med bilen.

När kameran tömdes imorse fick jag se två blottade hanrumpor, pch delar av tillhörande genitalier. Jag kontaktade den ena rumpans ägare och frågade om avsikten var att bilden skulle raderas eller publiceras på fejjan och fick svaret "tagga med beavis o butthead".

Ganska passande tyckte jag, och gjorde just så. En handfull kommentarer senare ringde rumpans ägare, ganska upprörd, och påpekade i jag-talar-till-en-idiot-tonen "Jag skojade". Ja, du. Det gjorde jag oxå. Kanske jag slipper beskåda djävligt motbjudande, blekfeta, håriga djävla mansrövar i 18Mpixel före frukost i fortsättningen. Kanske jag slipper bli bjuden på fler nyårsfester också. Vi får väl se.

Detta är en del av anledningen till att nästan alla mina vänner är av honkön.

3 kommentarer:

  1. Men alltså WIN på dig hörru! Jag såg bilden (och delar av en pung), blev lite äcklad som sig bör av okänd stjärt (och delar av en pung), men känner mig nu fullständigt tillfreds med allt efter att ha läst det här inlägget.

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA ! Inte mer än rätt :D

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Ett mail jag skrev nyss, som svar på frågan om jag låg pyrt till efter historien, kan gott hamna här också.

    Nej, inte farligt.
    Rumpägaren blev rätt sur, eller åtminstone rätt stressad. Jag blev också en
    liten aning sur över att behöva stirra in i hans och polarnas rövar, ungefär så som jag beskrev det i bloggen.

    Rumpägaren bad om ursäkt för att han inte varit tydligare med att han tramsade när han uppmanade mig att tagga som B&B, och jag bad om
    ursäkt om jag "gått för långt" när jag tolkade bildens blotta existens
    som ett "dare-game" som jag inte tänkte förlora. Det gjorde jag inte
    ju heller.

    Ärligt talat skiter jag i vilket, faktiskt. Jag blev rätt sur över
    just att någon tryckt min kamera upp i röven på polarna. Om vi bortser från att den är djävligt dyr (med mina mått mätt, inte deras), är den typ, min käraste ägodel just nu. Den är en väldigt stor del av mig, mitt liv och min personlighet. Jag har den med precis överallt och drömmer om att ha den som yrke. Sånt kanske man inte reflekterar över på salongsfyllan på nyår, men då ska
    man kanske ge fan i andras prylar också. Jag tycker mansrövar är
    djävligt äckliga. Gör man så, utan att ens överväga att be om ursäkt
    för det utan bara för att man inte var tydlig i sin kommunikation om
    fejjan, då kan man gott ha det att bilden blir offentlig. Den var
    dock taggad med just B&B (en per röv) och jag angav inga namn. Är man rädd att en sådan bild ska hamna där, då ska man ge fan i att ta den från början.

    Ja, jag blev sur.


    (ovanstående försumbart redigerat från ursprungligt mail)

    SvaraRadera