söndag 22 augusti 2010

Äntligen får Tehataren välförtjänt uppskattning!

Igår kunde man hos Jävla Jenny läsa ett inlägg med rubriken "Tehataren for statsminister". Tack Jenny, för att du är en medveten, smart, vacker, relevant och påläst tjej!!!


Hos Huskatt kunde man också igår läsa att Tehataren (som numera skriver om sig själv i tredje person) har fått ett litet pris, minsann.


  1. Mitt hat för organiserad lagbollsport (Ja, en puck är en boll) är genuint

  2. En häst kan bråka rätt mycket innan jag ramlar av den

  3. Jag har arbetat i turistindustrin på Island

  4. Jag har skrivit 2.0 på högskoleprovet

  5. Jag har fotograferat 100 000 bilder. Minst

  6. Jag har lunchat med Claes Malmberg

  7. Jag har flugit en Saab Safir. En gul.



Jag har lite svårt att kräva av andra att de ska ställa upp på sådana här kedjebrev, men alla i min blogroll kan ju känna sig manade...

5 kommentarer:

  1. Jag hade tre saker på din lista som jag hade kunnat lista själv.

    SvaraRadera
  2. Den sista där, planet...shit vad roligt det måste ha varit!
    Selma/frunatmaken...jag vill oxå veta!

    SvaraRadera
  3. Jag var ju tvungen att smöra för att ha korrumperat ditt sinne i tidigare kommentarer. Men det var relevant smör, mind you!

    SvaraRadera