tisdag 10 augusti 2010

Äntligen är hösten här!


Det är så skönt nu när man känner att hösten är på väg. Då blir det dags för lite förändringar här hemma, minsann! Jag ska byta ut gardinerna mot några med mer höst färger, och så ska jag gå till den djuvliga hem inrednings butiken som jag brukar handla i. Om bara en månad eller så kommer de antagligen att ha massor av vackra höst löv man kan köpa och göra vackra arrangemang med och man kan köpa många andra fina höstsaker också.

Och så kan man krypa upp i soffan med en kopp te och fin bok. Jag har några av Kay Bollocks som jag ska läsa, med en stor mugg te i händerna. Och kanske en brasa. Jag brukar köpa min ved i inrednings butiken också. Den är inte så farligt dyr faktiskt och väldigt fin.

Jag hittade förresten en jätte bra internet butik där man kan köpa konst blommor av tusen olika slag. Med vackra ord och allt!
http://www.wpetals.com/cat-200_Count_Petals-17-5.aspx
Bilden här kommer från deras hemsida. Tihi!

/Tedrickaren

1 kommentar:

  1. Det tog tre meningar innan jag förstod att det inte var du som hade skrivit det, Tehataren. Jag räknade, i efterhand.

    SvaraRadera