lördag 22 januari 2011

På förekommen anledning: min datorplats


7 kommentarer:

  1. Skönt att jag är i gott sällskap. Jag trodde att det bara var mitt skrivbord som såg ut så där.
    Det brukar tyda på kreativitet :D

    Gnällig :D

    SvaraRadera
  2. Tänker du starta en trend igen? Snälla, kan du inte göra det? Dagens plats i hemmet. Ett inlägg om dan. Kör!

    SvaraRadera
  3. 1. Har du ett logitech illuminated keyboard?

    2. Varför har du 2 skärmar?

    SvaraRadera
  4. Två skärmar, när man alltid har dubbelt så mycket att göra..?

    SvaraRadera
  5. Hm...du kanske har fler saker, men jag har mer olika saker :D

    SvaraRadera
  6. 30+: Du fick ett helt eget inlägg som svar.

    HK: Du är ute och cyklar. Jag har batterier, telefoner, barnfilm, fotoböcker, Svenska Kyrkans tidning, Vi i Villa, pennor, en extra laptop, en fotoram, hörlurar, glasögon, häftapparat, telefonladdare, snorpapper och tejp. Bland annat.

    Jag vinner. Ge dig!

    SvaraRadera