söndag 2 januari 2011

Djävla saker

Var kommer de ifrån, alla djävla saker? Allt smått skit som fyller kõksbänk, skrivbord och hallgolv. Allt mög man inte riktigt kan kasta av olika anledningar. Tre tändsticksaskar, en kallelse till tandläkaren. Frukt. En handväska. Tre julkort man ska tacka fõr, tandborstladdaren, det där blocket till inköpslistor... saker. En djävla massa saker. Skit. Kan man ta alltihop i en sopsäck och slänga?

Jag är så djävla less på SAKER! Och tänka ig att folk köper fler saker, med flit, poralinsfigurer, skyltar med Carpe Diem, och mer saker.

Skitless på saker. Och folk som skriver meningar utan subjekt.

STÄDA MITT HEM!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du skrivit "kõksbänk" med õ... fast jag måste medge att jag tyckte det såg ut som ett ő först. Var det ett test för att se hur nördiga läsare du har? I så fall hoppas jag att du anser dig just ha fått svaret. =)

    SvaraRadera
  2. Nej, det var bara ett resultat av ett Android-tangentbord. Sorry.

    SvaraRadera