torsdag 16 februari 2012

Och hur gör man på jobbet?

Jag har precis avslutat ett samtal med den Satans Djävla Mäklaren, som, såklart, blånekar, och det slutade med att jag sa "Vet du, jag tror du ljuger, men jag får driva det på något annat sätt. Tack ändå. Hej!"
Precis efteråt ville min kollega säga godmorgon. Jag var inte i form för ett bra GodMorgon. Jag bad om ursäkt en stund senare. Förklarade att jag har lite ont i magen av att behöva yttra sådant till folk.

Han sa att han var mycket förstående.
Själv lider han av IBS, av vilket man också får ont i magen, och dessutom blir sur.

Jaja. Orsak eller verkan. Dem kan man kasta om som man vill. Bland det roligaste är att han ser ut som John Cleese och är en utpräglad nörd med något begränsade sociala förmågor. Och han har IBS. Nej, jag kan inte stå emot möjligheten till bajshumor. Det är skitroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar