fredag 27 maj 2011

Suck


Och nej, MkM, jag kor inte nu utan star still...

6 kommentarer:

  1. Glitterflickan27 maj 2011 kl. 07:56

    Ytterst, ytterst sällan är jag nöjd med att sitta på buss. Idag är en sån dag.

    SvaraRadera
  2. Vad suckar vi över här? Lyktstolpen? Eller den FANTASTISKA emo-himlen? Visslade glatt till omgivningens misär när jag gick till jobbet idag.

    SvaraRadera
  3. Ja, du kunde ju sucka åt den bedrövliga storleken bilden fick, det gjorde jag innan jag fixat den, och sedan bilkön.

    SvaraRadera
  4. Bra där. Att du stod still när du bloggade. Annars är bilköer bland det jävligaste jag vet.

    Älska SL.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar SL, bortsett från att de tar tre gånger så lång tid på sig att ta mig till jobbet som min bil, om trafiken flyter, och annars dubbelt så lång tid.

    Skulle dock ALDRIG ta bilen, om de ens var jämförbara.

    SvaraRadera