måndag 16 maj 2011

Djävla Bajsfejjan!

Jag har mycket nogsamt kryssat i "Friends Only"-profilen i "Privacy"-inställningarna. Jag har alla album markerade med "Friends only", och lik förbannat kan ALLA se min presentationsbild, som ligger i det albument, och alla kan se mina intressen och vilken TV jag tycker om, och en massa annan skit de inte har med att göra. Jaha? Och hur fan gör jag om inte alla ska se min bild då? Går det inte att stänga av?

Tydligen har det här gällt sedan december, men jag har varit för lat för att kolla det noggrannare. Inte så att det spelat någon roll, men ändå.

Djävla KUK-fejjan!

2 kommentarer:

  1. Laddat upp bilder på Facebook? Herrejävlar, det vet du ju att man inte ska.

    SvaraRadera
  2. Ja, men jag veeeeeeeeeet, men vafan, man måste ju ha en ball profilbild, eller hur?

    SvaraRadera