torsdag 12 maj 2011

dåliga val

  • Att inte kontrollera var jag egentligen hade min träningsväska innehållandes bland annat löpskor
  • Att välja den dag då jag tillbringat ovanligt lite tid sovandes natten innan som en lite längre dag att jobba igen någon timme
  • Att falla till föga och äta lunchserveringens* foder hellre än att svälta
  • Att i total förnekelse försöka kompensera det faktum att natten tillbringades på 35cm av 180 i sängen med Mer Kaffe, trots att jag vet att det inte hjälper ett skit längre.
  • Att tro att jag skulle åstadkomma något idag
  • Att idka djuriskt könsumgänge på Stora Företagets handikapptoalett**
  • Att äta min "Mat" inomhus bara för att en kollega satt där.
  • Att skjuta inköpen av fikaingredienserna och nya kalsonger till idag. Måste för helvete inte blanda ihop dem.
  • Att inte spela död utan stiga upp



*Läs: Skolmatsalens
** I wish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar