fredag 29 april 2011

fan

Jag borde jobba. Igen. Men får inte så mycket ur händerna.
Jag har ont i magen. Jag behöver flytta. Den djävla mäklaren som jag försöker få att värdera huset som exfrun ska köpa ut mig ur hör inte av sig.

Ingen berättar vad som händer. Människan som inte sörjer mig ett skit utan bara är ganska lättad att jag äntligen, efter flera års gnäll, tar mitt pick och pack och drar försöker få det till att allt är mitt fel och jag därför ska ha dåligt samvete och att allt är mitt ansvar. Och jag gör det. För jag vill därifrån med ett minimum av tjafs. Så smidigt som möjligt. Ut. Nu. Men det tar för lång tid. Det är ändå för mycket saker som inte är smidiga. Jaja. Det mesta av möblerna behåller hon, så flytten blir nog rätt smidig ändå. Kanske kan jag fixa det själv? Börjar bli för gammal för att be kompisar om flytthjälp, liksom.

Och jag måste bli klar med det satans djävla taket i badrummet jag aldrig kommer att bada i. Jag höll på att skära av mig handen med vinkelslipen i förrgår när jag skulle passa till det satans djävla spegelhelvetet i kaklet där den inte passade.

Jag har ont i magen och mår bara sådär.

Djävla kukhelvete alltihop.
Vafan skulle det bli såhär för?

Vem vet? Kanske jag bara behöver börja dejta så jag får ligga för att det ska kännas bättre. Undrar vad jag är värd på marknaden idag?

Hålla? Kortväxt trettiofemårig IT-konsult med flint och inte helt hundra fast buk, någon? Du får gärna vara ung, snygg rik och tända på gubbar.

djävla röv.

10 kommentarer:

  1. Det tar tid att separera. På mer än ett sätt. Och på flera plan. Jag skulle kunna pladdra på i timmar om det men avhåller mig.

    Även om mitt "Bäst före datum" har gått ut så känns det ändå som jag vill ge dig en uppmuntrande kram, för att du trotts allt överlever just nu. Stor Kram på dig.
    Å du vet...behöver du nån att skrika på så..... :D

    Lensie :D

    SvaraRadera
  2. just nu borde du varit här och fått stans största kram.

    SvaraRadera
  3. Kramar över cyberrymden suger! Men du får en i tanken i vart fall.

    SvaraRadera
  4. Jag ska hjälpa dej att flytta.

    SvaraRadera
  5. Tack hörrni!
    Det där värmer!

    Och nu är jag ett steg närmre klart badrumstak.

    SvaraRadera
  6. Du får en gubbkram härifrån också. Du är värd det och mycket mer.

    SvaraRadera
  7. Tack MKM!
    Dina gubbkramar är de bästa!

    SvaraRadera
  8. Kram? Sen när gjorde kramar världen bättre? Av mig kan du få ett ligg. Helt klart.

    Mvh
    Snygg, kvinna och iaf en jävligt snygg bil utan lån.

    SvaraRadera
  9. Anonym:
    It's on!
    Maila mig på tehataren@gmail.com så gör vi upp tid och plats!

    SvaraRadera