tisdag 19 april 2011

Whos's yo daddy


6 kommentarer:

  1. Moahahahahaha - bulltsaxar regerar! Världens bästa huvudnyckel!

    SvaraRadera
  2. Helt sant hörrni! Tack för era uppmuntrande ord!

    Likt Smutsige Harry skyr jag inga medel och är inte rädd att "kapa några hörn (och lås)" för att Få Jobbet Gjort. Det finns viktigare saker än regler.

    Huvudnyckel, var ordet sa Bull.

    SvaraRadera
  3. Ah! Den första egna huvudnyckeln. Det är nästan så man önskar att man varit på plats och sett den lycklige killen, han med sin första bultsax :p

    SvaraRadera
  4. Huvudnyckel, sade Bill.

    I övrigt håller jag med Krille. Det är ett stolt tillfälle när man kapar för första gången med sin bulltsax =0>

    SvaraRadera
  5. Fast det var ju inte första gången jag använde en. Bara första gången jag använde min egen.

    SvaraRadera