tisdag 22 februari 2011

Nej, jag orkar fan inte

Just nu är jag sugen på att skita i allt vad etik heter, och köpa flygbiljett till solig plats, köpa drinkar och grillspett av koloniserade lokalbor och berätta för alla vilken god gärning jag gör, eftersom jag ju gynnar den lokala ekonomin och dessutom skildrar lite misär, sådär i förbigående, när jag plåtar två barn på gatan.

Jag kanske till och med ger lite dricks om jag kan få ett soligt leende för slanten.

Och frukost på sängen. Det får allt lov att vara ett land där folk inte är muslimer eller judar, för i de djävla länderna går det ju inte att få ägg och bacon till frukost. Och så vet man ju hur folk är där, va? Nej, ett leende asiatiskt land ska det vara. Kanske går jag och tatuerar något djupt på det lokala språket i en ring runt armen också.

Åt helvete med vintern. Den kan förvandla vem som helst till Francisco Pizzaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar