måndag 5 oktober 2009

En vacker höst lördag


Jag äääääälskar hösten! Alla färger och den friska luften. Den här bilden tog jag med digitalkameran vi köpte i somras, och jag är så himla nöjd med att den har ett speciellt höstlövs läge för att fånga de ljuvliga färgerna rätt.

Jag och Älsklingen firade vår bröllops dag i lördags. Vi hade pratat om att gå ut och äta, och jag tycker om att prova nya saker, så jag tänkte att vi skulle prova på Brunch, som jag läst så mycket om på sistone. Vi hittade ett helt underbart ställe där personalen var trevlig, och det var så himla fint inrett. De hade orkidéer överallt. De spelade Tomas Ledins senaste CD där också, som jag tycker är så fin. Jag bara älskar hans texter.

Jag tog en kopp Chai te latte istället för kaffe, för det känns så bra när man vet att gifterna lämnar kroppen.

Efteråt tog vi en promenad genom det vackra höst Stockholm. Löven var gula.

Innan vi tog tunnel banan hem, tittade vi lite i affärer och jag hitta jäääätte snygg kläder som han borde köpa på Åhlens.

Puss puss och Kjamizaj alla fina vänner!

/Tedrickaren

7 kommentarer:

  1. Sköna särskrivningar. Ett måste för att få trovärdighet på en sån här text.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Tror bestämt du är en connaiseur...

    SvaraRadera
  3. du borde skriv all din kritik mot tedrickare i den här formen! mycket mer effektivt tycker jag. tummenupp

    SvaraRadera
  4. Haha! Ditt bästa inlägg ever, tror jag!

    SvaraRadera