tisdag 26 januari 2010

Vi i villa, vad säger ni om mitt lilla rättshaveri?


Den lilla människans kamp mot Ondskan? Don Quijote mot väderkvarnarna? Rättshaveristen mot ett allmänt accepterat och vedertaget system?

Döm själva:
"Hej!
Jag har en stor skylt med "Ingen reklam, tack!" på min brevlåda. Trots detta har jag fått ert reklamblad. Jag är innerligt trött på alla sopor av detta slag som dumpas i min brevlåda, som jag sedan måste gå till pappersåtervinningen med. Det är dåligt för både miljön och min mentala hälsa, även om motionen måhända är nyttig.

Jag ser fram emot att slippa Vi i Villa i fortsättningen.

Med vänliga hälsningar
/Tehataren"

Vad tror ni? Har jag större chans att slippa Vi i Villa än en snöbolle har att överleva helvetet?

2 kommentarer:

  1. ha ha ha, stridshumör är på plats :) Nix, den jäkla blaskan blir man inte av med så enkelt.

    SV: hm..och proteinpulver har du så klart redan testat?

    SvaraRadera