söndag 10 januari 2010

Avslut på SD-artikeldebatten

Någon som önskar kommentera detta ytterligare? Varsågoda. Var snälla och skriv mer än bara ”Du är dum” då. Den diskussionen har vi nämligen redan haft. Någon (pelle?) som tänker skriva extra långt? Maila mig gärna isåfall på tehataren@gmail.com, så ska jag lägga det som ett eget inlägg, och sedan lägga mitt eget Sista Ord sist i samma inlägg.

Ännu en gång: SD är en minoritet i Sverige, tack och lov något mycket osvenskt, och bör därför kastas i havet.

6 kommentarer:

  1. Haha, du har jobbat hårt. Producerat mycket i mängd, vilket har det goda med dig att du håller dig undan från gatorna. :-) Intressant att du överreagerar så pass mycket inför några fullt motiverade kritiska passus angående Böhms text, vilken som debattör i invandringsfrågan och svensk inrikespolitik ju inte har någon mer legitimitet alls just på grund av att han är psykoanalytiker (som ju dessutom knappast är en erkänd vetenskaplig disciplin med falsifierbara resultat). I din snarast patologiska ilska mot Sverigedemokrater ser jag för närvarande inget intressant. Högre röstläge, men de gamla ”sanningarna” från DNs ledarsida mals på utan vett eller analys. Angående det här patologiska: eftersom psykoanalys enligt all vetenskaplig litteratur inte kan erbjuda någon vidare framgångsrik behandling mot traditionella neurotiska besvär och sjukdomar och dessutom tar lika lång tid som ett normalt självläkande, föreslår jag kognitiv terapi i ditt fall. Lycka till :-) För övrigt kommer nog SD (tyvärr faktiskt) frodas så länge den etablerade politiska eliten låter sig styras av sådan som Böhm och andra liknande pajaser (inklusive dig själv). Den dag ni inser att det är ni som är extremister kanske Sverige har en chans till ett tillfrisknande från de värsta excesserna. Danmark har ju i alla fall visat att det går :-)

    SvaraRadera
  2. Nej, Pelle. Alltså inget nytt här. Bara samma tydliga avsaknad av intellekt som tidigare. Jag har sagt mitt, du har sagt ditt. Sista ordet:

    Du är helt djävla dum i huvudet, och jag önskar dig allt ont.

    Vänligen, visa dig inte här mer.

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med demokrati, eller hur? Pust ;-)

    SvaraRadera
  4. Någon speciell del av "Vänligen, visa dig inte här mer." som du tyckte var extra svår? Låt mig förtydliga:
    Dra åt helvete. Dö. Upphör att existera.

    Alla framtida kommentarer från dig raderas.

    Det är inte demokrati i min blogg.

    SvaraRadera
  5. Tehataren,
    Jag är kär i dig, det vet du va?!

    Pelleman verkar ha mer käft och tangentbord än hjärna.

    SvaraRadera