fredag 8 oktober 2010

om hösten och De Vackra Färgerna



Aron, du är så bra!!!!!

5 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeeeej!! Nu är jag tillbaka på da net! tjoho! hur mår du? hur är allt?

    SvaraRadera
  2. Jaha, du KraxPelax.

    Vad var det där?
    Länkar till ganska jobbiga och helt ointressanta bloggar som inte har ett skit med den här att göra?

    Hur man sätter en blockering på sig själv, grundkurs med lab.
    Du är godkänd.

    SvaraRadera
  3. (Och ja, när jag markerade den som skräppost försvann den).

    Var det fel?
    Var det bara som du uttryckte dig illa? Vill du verkligen kommerntera här?
    Maila mig då på
    tehataren@gmail.com
    så ska vi se om jag tar tillbaka skräppost-inställningen på dig.

    SvaraRadera
  4. Emster:
    Välkommen hem!

    Jag återkommer så fort jag inte har skitmycket att göra!

    SvaraRadera