måndag 6 september 2010

tillgänglighet 24/7?

Förlåt, men jag skulle ha gett halva min skatteåterbäring och min förstfödde för att ha fått vara med på mötet, när man kom fram till att det här var en bra idé:



Hallå, djävla troll på Skatteverket, hur fan är ni funtade? Vad tror ni en e-tjänst är? Vad tror ni syftet med att ha den är? Hur många anställda som lyfter luren tror ni behövs? Kort sagt:

HUR DJÄVLA DUMMA I HUVUDET ÄR NI?!

Hur fan tänkte ni när ni bestämde att en e-tjänst skulle vara tillgänglig bara dagtid - lite drygt
kontorstid? Vad fan är det för fel på er? Är ni miljöministrar hela bunten? Är det obligatoriskt med IQ-test på skattemyndigheten, med ett tak på skonumret? Blev ni alla tappade i golvet som små? ÄR NI MISANTROPA TROLL FÖR HELVETE ERA DJÄVLA APSKAFT?

Om det räcker att stänga en gång om året för uppdatering, vad FAN har ni då för er på myndigheten från 20.00-07.00 som är så DJÄVLA viktigt att ni inte kan sköta ert uppdrag?

Fy satan vilket intellektuellt lågvattenmärke.

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. HA HA!
    "Är ni miljöministrar hela bunten?" Bästa förolämpningen på länge! Det kommer jag att skratta åt hela dagen!

    SvaraRadera
  4. Personligen skrattade jag åt hela inlägget! Tack Tehataren för att du gjorde min natt lite roligare.

    /Nikki

    SvaraRadera
  5. Personligen skrattade jag åt hela inlägget! Tack Tehataren för att du gjorde min natt lite roligare.

    /Nikki

    SvaraRadera