lördag 22 maj 2010

Nej, du är inte min kompis

På Fejjan huserar märkliga typer. Jag har iofs i princip lagt ner, men ville kolla ifall mina bilder från igår var nämnda. Det var de inte.

Däremot snubblade jag över något annat intressant. En person jag fotograferat med en gång och utbytt max tjugo ord med, som ändå ville bli "kompis" på Fejjan har gjort många konstiga saker där de senaste två månaderna. Bland annat har han roat sig med att tafatt stöta på en nästan gift vän till mig, en tjej med man och barn och radhus. Det är ju bara klumpigt och relativt harmlöst och i namn av De Kollegiala Egenskaperna har jag låtit bli att radera honom. Idag hade han uppdaterat sin status:

"Såg precis en blatte sno soppa på macken, han susa förbi maskin innan jag hann uppfatta situationen. Synd det! Hade blivit en platt bil!"

Nej, din djävla lantisrasist. Obildade djävla sopa. Förbannade illiterata apa! Du är INTE min kompis. Jag vill fan inte ha med dig att göra, djävla nolla. Du och din förbannade norrtäljeraggarkeps med hårt böjd skärm och reklam för ett företag med stora maskiner.

1 kommentar:

  1. Ett vanligt och rätt töntigt fenomen på fejjan är dom där "Nu drar vi till kompisar för grillat"...ja..om ni inte var kompisar, skulle du väl för faan inte åka dit eller?!
    Som tonåringar som måste pussas på stan så att alla ser...
    Jag personligen bryter ihop på skiten.
    Och när jag nu ändå är igång och spyr lite dynga...alla dessa "grupper" i stil med "gillar du inte svenska flaggan, åk hem". Okej, blått och gult ihop är ingen favorit för min del...för visst är det precis så man menar..jävla nötter!

    SvaraRadera