tisdag 6 september 2011

Blocket, fast på jobbet

Minsann. Hos stora uppdragsgivaren är det tydligen ok att försöka sälja saker till kollegorna med hjälp av företagets epost.  Mailet har träffande nog rubriken "Nöjeshinder" och det var djävligt sant, för nog hindrar det mitt nöje, alltid! Vad sägs om följande?

Hej

Känns nästan som att spamma att maila så här och jag ber om ursäkt i förväg för det.
var planen att min fru och jag skulle åka upp till och se med .
Tyvärr har vi fått förhinder och sitter nu med 2 biljetter till 20:00 föreställningen värda 800 kronor till ingen nytta.
Erbjuder biljetterna för 500 kr om någon är intresserad.

SE  om du vill veta mer.

Hälsningar
 Intesåsmart

Nä, vet du vad. Jag vill nog faktiskt inte veta mer. Jag undrar lite vad företagets ganska strikta riktlinjer säger om att använda företagets epost som vore det Blocket. Min spontana gissning är Inte. En annan magkänsla jag har är att någon kommer att tipsa it-avdelningen...

Inte bara spammar han oss, han vet dessutom om att han gör det och ber om ursäkt. NEJ URSÄKTEN ÄR INTE GODTAGEN. DU STÅR PÅ MIN LISTA!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar