tisdag 6 september 2011

9 månader av skit. Vi börjar nu.

Det börjar komma gula löv på björkarna, och idag var det mörkt och regnigt när min väckarklocka ringde.

Hej bloggen. Jag tror min inspiration är tillbaka. I år tänker jag helhjärtat ta ut detta över tedrickare, Andreas Carlgren, Sverigedemokrater, skitnödiga AD, operativsystemtillverkare (ja, här skjuter vi brett!) mitt behov av bil, min avsaknad av motorcykel, som dock uppvägs något av det faktum att vädret ändå inte tillåter mig köra, människor som religiöst hävdar att en viss browser är bättre än en annan, människor som religiöst hävdar högre makt eller viss bok, dumma föräldrar - mina eller andras, folk som burit gummistövlar hela sommaren, men nu tar på sig Uggisar eftersom det börjat regna, folk som bär uggisar överhuvudtaget, folk som har fula kläder för att inte utesluta någon, och tro mig, jag vet vilket som är vilket, och sannolikt en hel del annat som kommer att vara dåligt, men som jag ännu inte kan sätta fingret på.

Kort sagt:
Jag är tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Hej Igen,
    Mina ursäkter för att inte ha hitta hit tidigare upprepas och jag inser att jag hittat ytterligare nån slags frände i min gnällgubb-ism. Skrev i går om bilkörning i Stockholm och gjorde detta inlägg i våras ang mode och Uggs...
    http://pappaband.blogspot.com/2011/04/trendspaning-i-mode.html

    SvaraRadera
  2. Ja, det var mycket att skriva under på där.

    Hjärtligt välkommen!

    SvaraRadera