fredag 18 mars 2011

Varför Tehataren inte bör ges sprit

Tehataren på fyllan:

5 kommentarer:

  1. Ja, fast så där är du ju när du är nykter också. Eller är du full jämt?

    SvaraRadera
  2. Ja, men när jag är full blir det mycket värre!

    Och för att förekomma nästa kommentar: Ja, det KAN bli mycket värre.

    SvaraRadera
  3. Apropå det här med alkohol; på bussen igårkväll satt ett gäng duktigt överförfriskade tonåringar och gapade och skrek på det där typiska "jag är så full och tror jag är kung"-sättet. P.g.a. ljudnivån kunde man ju dessutom inte undvika att höra deras allt annat än begåvade konversationer, och jag satt bara där och skämdes: Precis sådär har jag låtit i diverse olika sammanhang under mitt liv (den senaste säkert alltför nära i tid för att jag inte ska kunna skylla på att jag var ung och dum) när jag har fått i mig för mycket alkohol. Totalångest!! Jag ska aldrig dricka igen.

    /Nikki

    SvaraRadera
  4. Hellre påtänd än utbränd, says I!

    SvaraRadera
  5. hannaFindus, du har en poäng, men varken jag eller någon annan uppskattar min fylla, så det är liksom fel.

    Men i princip har du rätt.

    SvaraRadera