onsdag 9 mars 2011

Ny partiledare för Sossarna

Jag har valt att inte engagera mig i Socialdemokraterna. Detta innebär också att jag egentligen inte har med att göra hur de tillsätter sin nya ordförande. Det har inte du heller, om du inte engagerat dig i partiet. Således är det en process vars referat och spekulationer* hör hemma i partiets interna media.

Låt dem presentera en ny ordförande, och sedan kan jag ha åsikter om partiet och dess ordförande. Varför är det så många som har så mycket åsikter och tycker så mycket, men som ändå inte engagerar sig?

Jag hade tur. Gubbarna vid lunchen väntade med att diskutera Sossarna tills jag reste mig från bordet.

Hör ni det? Jag skiter i det. Låt mig läsa om något viktigare.






*Ja, jag skrev för spekuklationer, men ändrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar