fredag 11 mars 2011

Taskig BI?

I min bransch finns ett uttryck som brukar förkortas BI, och i sin helhet lyder "Busniess Intelligens", vilket kortfattat brukar vara att dra slutsatser från väldigt stora mängder data. Man kan till exempel använda verktygen för att analysera sina kundgrupper.

En del använder det bättre, andra sämre.

Nyligen beställde jag prenumerationer på tre serietidningarn, nämligen Pondus, Nemi och Nya Serieparaden. När jag så blivit Kund hos TidningsButiken.se, fick jag raskt ett erbjudande via mail.


Testa själv eller ge bort en inredningstidning. Dessutom får du en DVD-film utan extra kostnad!

Välj mellan Bröllopsfotografen, Tyson och Confessions.

OBS: Ange filmens namn i rabattkodsfältet när du beställer så skickar vi hem filmen till dig fraktfritt.


Hälsningar
Vi på Tidningsbutiken.se


Alla de blaskor jag offentligt hånar i den här bloggen försökte de pracka på mig.

Nä hörrni, kanske dags att hyra in ett proffs och titta på era algoritmer och urval?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar