tisdag 15 mars 2011

Politik 2

Det här tar död på mig.
Jag blir fanimig helt paralyserad av att tvingas arbeta med människor som aktivt saboterar mitt projekt.

Jag kan inte brusa upp och be honom dra åt helvete och han vägrar aktivt begripa vad jag säger när jag säger saker. Det är som att försöka samarbeta med en vägg. En ovanligt dum vägg som dessutom drar på fel håll och inte ens står still.

Vad fan är det för fel på folk? Hur djävla dum får man bli? Det skulle inte förvåna mig om den här killen får sparken för hur han sköter detta, men jag har inte tid att vänta på det. Jag ska leverera om två veckor, och det enda jag kan förmå mig att göra är blogga hitta på dumheter på fejjan.

Fans djävla röv! Någon som har lite Motivationspiller? Sprit? Knark? Löftet om Hundra icke oskulder i himlen? En djävla massa pengar? Något? För helvete, snart tar jag ett flyg och letar reda på gubbfan och löser problemen med en hagelbrakare bara för att få ro i själen och slippa de hjärndöda saker han förmår publicera via mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar