onsdag 9 mars 2011

Nytt hatobjekt hos Stora Företaget

Jag arbetar i ett projekt som berör många avdelningar på Stora Företaget. Det handlar om informationsinsamling en masse och vi behöver hjälp och stöd från de som sitter på informationen vi ska samla in.

Vi får inte hjälp och stöd.

Vi får ganska klumpiga varianter av "Jag tänker fan inte hjälpa dig djävla rövsvettsnylle" från människor som är sura för att vi inte vill göra saker på deras inskränkta, gammaldags, klumpiga och DJÄVLIGT KORKADE sätt. Inkompetenta dinosaurier försöker lära mig mitt jobb, få mig att göra deras och pinka revir så det skvätter långt upp på mina byxor. Men du, ska det pinkas, så kan jag lova att du kommer att få gult, kaffestinkade urin i HÅRET så två meter lång du är, gubbdjävel!

Hallå, van Apskaft, och välkommen till tvåtusentalet. Det har hållit på i över tio år, och vi har lärt oss ett och annat om datorer och information sedan du sist läste på någon gång samtidigt med min födelse.

DRA ÅT HELVETE!!!

Tack och lov är jag inte anställd, utan bara inhyrd, och tryggt kan överlåta detta på min projektledare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar