fredag 27 augusti 2010

Tråkigt och oinspirerat? Då bloggar vi!

Som sagt är det en smula lugnt på jobbet. Man kan bara läsa dödstråkiga böcker om meta-teknik en viss stund innan man somnar, så nu bloggar jag.

Jag tänkte, att om jag kollar expressens hemsida kan jag nog bli lite förbannad en stund, men...

Hm.
Nej.
Det var bara fruuuuuuuuuktansvärt ointressant. Som att Anders Borg varit rolig och korrigerat Sossarnas valaffisch. Gäsp.

Eller att Google gör affärer med stora företag. Gäsp. Eller att Vickan invigt något i Ramlösa. Gäsp.

Nåja, med lite tur kan vi snart få en hjärndöd debatt om just att Google är ett vinstdrivande företag som tjänar pengar. Helst med stora företag, för de har mest pengar.

HUR FAN BLEV ALLT SÅ GUDOMLIGT TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?
Jag går snart och lägger mig på soffan och sover!

1 kommentar:

  1. Det är fredag och det är endast på helger som de riktigt knäppa grejern dyker upp. Ingen orkar slå ner frugan en fredag...:D

    SvaraRadera