torsdag 19 augusti 2010

Dagens Soundtrack


Idag regnar det. Det känns som oktober. Vore det inte för stundande lunch med en fin kompis undrar jag hur jag hade orkat.

Dagens soundtrack kan sammafattas såhär:
spotify:track:6E709tzA1v0vc1iClndkCT
spotify:track:2xQ7YbOBjpR5SejgRVFCjm
spotify:track:50wGcAJP9dbWQatDphTgm0
spotify:track:6rHiJzt2DtZYenFkvQADkl

Bara så ni vet...

Jaså, passar det inte? Var musiken gammal? Inte hipp längre? För begynnande gubbar?

"You wanna antagonize me? Antagonize me, mothafucka! Get in the ring mothafucka, AND I'LL KICK YOUR BITCHY LITTLE ASS!!!!!"

Sommarpiller någon? Jag betalar bra. Überpank, men det löser vi sen.
spotify:track:3Iiwo02fKE3j6j87gKFVZb
spotify:track:6GjiZBvvUunYVO4BTbQmFU

Vi kanske kan få till en deal, ändå?
spotify:track:525Z4r8N93IfDHY77J66QS




Förresten, nämnde jag att min yngsta son är rödhårig. Han har redan börjat spara för att ha brutalt metalhår när han börjar första klass. Bandana fixar vi oxå!

1 kommentar:

  1. Jag får som känslan av att du haft en toppenmorgon! Ehe...eller nått sånt :D

    SvaraRadera