fredag 20 augusti 2010

SA&%NS DJ*!£LA HEL@*!?S K*K-BANKOMAT!!!

Jag: J
Bankomaten: B

J: stoppar i kortet.
B: "Du kan inte ta ut pengar med det här kortet i den här bankomaten"
B: "Var god, tag ditt kort"
J: Tar mitt kort, och stoppar in det igen. Det funkade ju för fan i förrgår!!!!
B: "Du kan inte ta ut pengar med det här kortet i den här bankomaten"
B: "Var god, tag ditt kort"
J: "Men ge mig korthelvete då djävla kukmaskin!!!!"
B: "Välkommen sätt i ditt kort."

Den djäveln bara tog mitt kort. Bara sådär. VA I HELVETE?!

Jaja. jag har ett kreditkort också. Nu ska jag gå och tröstköpa en ny kamera. Stackars mig!!!

2 kommentarer:

  1. Jag minns att jag en gång, när jag tagit ut pengar ur bankomaten, stod och väntade på mitt kort. Väntade, väntade och väntade. Och vips var den tillbaka på ruta 1, den där med "var god sätt in ditt kort".

    Det visade sig att jag helt sonika stoppat tillbaka kortfan i plånboken, helt utan att notera att jag gjorde det. =)

    SvaraRadera
  2. MWOAHAHAHAHAHAHAHA !
    Och jag som muttrat över "uttag för stort, försök igen"...det var ju inget mot det här!

    SvaraRadera