Jag blev uppringd för en stund sedan, för att jag felanmält.
En trevlig kille lyssnade på mig, gissade rätt på vad jag kunde och behandlade mig därefter. Han förslog alltså inte att jag skulle starta om modemet.
Jag blev sååååå överraskad.
Heja! De har ryckt upp sig!
En trevlig kille lyssnade på mig, gissade rätt på vad jag kunde och behandlade mig därefter. Han förslog alltså inte att jag skulle starta om modemet.
Jag blev sååååå överraskad.
Heja! De har ryckt upp sig!
posted from Bloggeroid
Men jisse, jag som haft ComHem vet inte riktigt vad jag ska säga...
SvaraRaderaKanske; "Undrens tid är ej förbi." eller: "Saliga äro de saktmodiga, ty de skola besitta jorden". Jag är så tagen att jag förmodligen måste leta fram Skriften och påbörja bibelstudier eftersom "När Faen blir gammal blir han religiös", nu när man hört detta vet man att allt kan hända...
Ja, lite så.
SvaraRaderaHan skrattade högt när jag tackade för det proffsiga och seriösa bemötandet, och berättade att jag inte är van att bli tagen på allvar av teknisk support.
Han var uppenbarligen inte van att höra det.
Tips för den som känt sig nöjd med service eller techsupport och känner sig på generöst humör: Kolla om de har något feedback-verktyg eller om det finns något annat sätt att lämna officiellt beröm. Det är gott med beröm men finns det på papper hjälper det vid utvärderingarna. *gift med techsupport*
SvaraRaderaSorry. Tror inte ComHem har just sådan.
SvaraRaderaMen jag ska kolla. Att någon uppför sig och gör sitt jobb kan verkar som en självklarhet, men är i själv verket så sällsynt att det absolut ska uppmuntras.
Ha! Nej, det kan kännas för jävligt att man ska bli helt salig när man blir behandlad som folk. K. Make blir ständigt förbluffad över den översvallande feedback han får från sina användare när han bara tycker att han har varit normal-duktig. Britter är verkligen inte vana att inte bli behandlade som idioter när de ringer supporten.
SvaraRaderaJag har säkert nämnt det förut, för det är en av mina favoritanekdoter, men min kollega från Nigeria sa såhär, när han hade bott sex månader i UK: "Vet du Jessica, i Nigeria måste man ibland muta folk att göra sitt jobb. Det kan man inte här. För det spelar ingen roll hur mycket pengar du ger dem - de har ingen aning om hur de ska göra sitt jobb i alla fall."
Haha!
SvaraRaderaFrågan är vad som är bäst - att åtminstone de rika kan köpa tjänsten, eller att ingen får tjänsten.
Det senare är rättvist, enligt någon sorts "minsta gemensamma nämnare"-Idé, ungefär som att alla ska läsa samma texter som den värsta dyslektikern i klassen.