tisdag 24 januari 2012

Tehataren - en hipster!

Jovisst, govänner!
Undertecknad är en tvättäkta* Hipster. Jag bor söder om Slussen, har rakat huvud, och jag har en... Macbook! Ja, en något äldre modell, men man kan ju inte få allt. Själv brukar jag skoja och säga att den är "lite retro" till mina Hipstervänner, som alltid har det senaste.

Jodå, en äkta Mac. Från Apple!

Inbyggd flexskivestation. Glöm inte att flexskivan måste dras till
papperskorgen om du vill få ut den igen!

Du kanske invänder att en MacBook är en bärbar
dator, en sk "Laptop", medan detta inte är den
vanliga typen som går att fälla ihop, men den har
faktiskt ett handtag.



Nu, till det allra bästa.
Ja, det är sant. Den är till salu. På riktigt. Skicka mig ett mail på tehataren at gmail punkt com.

Faktiskt
Det står en ABC80 här också.



Uppdatering:
Jag har nu sålt den.



* Visst är det härligt med snubbar som behärskar slang och kan använda både "Undertecknad" och "Tvättäkta" alldeles naturligt?

4 kommentarer:

  1. Nu fick jag ett akut köpsug!

    SvaraRadera
  2. Som sagt, du vet vem min epost bor.

    Hör av dig! Den är till salu!

    SvaraRadera
  3. Nja, nej. Inte egentligen. Bara när det är Roligt.

    SvaraRadera