onsdag 1 juni 2011

herreGUD för gubbar med för liten kuk!!!

I Holland sitter en "man" i 60-årsåldern. Han har uppenbarligen en för liten kuk. Detta försöker han kompensera på jobbet.

Jag har precis läst ett mail från hans chefs chefs chef, där hon säger till hans chef "Vi jobbar på detta viset. Get with the program. Anpassa er, och lös era problem.". Och jag borde verkligen inte satt citattecken, för det var min formulering.

Och sedan svaret på det där, som FoorlischtenCook svarat på. Han har skrivit djävligt långt. Och djävligt omständligt. Och, trots en explicit uppmaning från sin chef,
("Please explain what the showstoppers are (without too much technical details), otherwise we will proceed as per below.
Thanks!
Ja, det är ett citat) utvecklat tusen saker som inte hörde dit.

Hans invändning hade gått att skriva på en rad, men han har använt 60 och en stor bild med något alla redan vet.

Han har dessutom fel i sak. Nu har den där chefen kallat till Stort Möte, med ALLA chefer och Gubbar han kan hitta. Om jag har riktig, riktig inihelvetedjävla tur, får gubbdjäveln sparken på stående fot, där och då, när den lille konsulten slår honom i huvudet med Fakta.

Jag orkar fan inte med Gubbar. Jag är så satans less på Gubbar så jag kan dö. Kan vi inte bara skjuta av hela 40-talistgenerationen? So much för deras hippie-revolution, liksom, när de ändå inte blev ett skit bättre än sina föräldrar.

DRA ÅT HELVETE ALLA SATANS DJÄVLA GUBBDJÄVLAR SOM BARA INTE LÅTER MIG GÖRA MITT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!

NI SKA DÖ!!!!!!!!!!!!
ALLIHOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jag är på väg att gå Postal och Falling Down!!!!!

"Falling Down 2 - this time he actually gets the job done!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar