fredag 17 september 2010

Orkar inte med pajkastningen på TV

Frun tittar på partiledardebatten på TV.
Det första som är på när TV:n slås på, är att Lars Ohly, den obildade, skitkorkade utbildningslösa nollan, berättar för Jan Björklund som, hårdare än någon annan, drivit frågan om att det är viktigt att barn lär sig saker i skolan, att det är viktigt att barn lär sig något i skolan, med ett avslutande, "Försök att förstå det, Jan Björklund."

Jan Björklund kunde knappt hålla sig för skratt.

Jag Björklund är en nolla på många sätt, men det där var ändå pajkastning på så låg nivå att jag skulle skälla på min barn i dagisåldern om de ägnade sig åt det.

Jag har roligare och viktigare saker att göra. Som att spela datorspel med mycket våld.

4 kommentarer:

  1. Dito. Mafia 2 rullar här. Vad rullar hos dig?

    SvaraRadera
  2. Mass Effect 2, men det tog slut. Nu blir det Monkey Island, Special Edition!

    SvaraRadera
  3. Jag kommar på allt. Jag gillar smärta...

    SvaraRadera