tisdag 27 oktober 2009

Vi som älskar att mysa ♥


Nej, fan.
Nu är det illa!
Den facebookbenägne kan själv kolla!

En bekant gick alltså precis med i en grupp som engagerat över 50.000 pers! Den heter "Vi som älskar att mysa ♥".

Men herregud! Vad är det för fel på folk!!!!!?????!?!?!?!?! Gruppen har den fantastiskt informativa beskrivningen: "En grupp för alla oss som älskar att mysa! ♥ ♥ ♥ "

Fler hjärtan!
De enda meddelanden man kan utläsa från deras sida är att de blir fler och fler. Ganska fort. Läser man långt ner så pratar de om "fredagsmys". Här följer nu några underbara meddelanden från administratörerna:
  • "♥ ♥ Ha en jätte mysig kväll med mkt mys pys!!! :D"
  • "ha en jätte mysig torsdag! o snart är det dax för ..... ♥ ♥ "
  • "♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Jag sitter & bajsrunkar ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥" (författaren till detta är numera en av mina idoler!)


Vad säger ni? Ska vi införa galet höga skottpengar på de där? Helst innan jag får en regelrätt hjärnblödning!

16 kommentarer:

  1. Hjärnblödning vore olyckligt...

    SvaraRadera
  2. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Tack för ett mysigt inlägg ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Jag kan strypa dem gratis. Om jag tar en och så tar du en och så ser vi om vi kan minska medlemsantalet lika snabbt som det har ökat.

    Och jag skäms att erkänna det men minst två av mina "vänner" är med där... Skäl nog att säga upp bekantskapen?

    SvaraRadera
  4. Kitty, du är ett osjälviskt föredöme för oss alla.
    Jag övervägde kort att starta en motgrupp på fejjan, men så kom jag på att jag ju är Hemlig i egenskap av Tehataren, och då blir det förbannat klurigt...

    Snälla kan inte du starta den, så kan ju jag gå med sedan och göra min del, utan att avslöja mig?

    SvaraRadera
  5. ♥♥♥♥ Johannes Bülow ♥♥♥♥

    Nu måste jag gå och meditera bort smärtan.

    SvaraRadera
  6. Suck... det finns grupper för ALLT! "Älskar att bli kliad på ryggen." Ja men tala om det för nån i din närhet då, I don't give a flying FUCK!

    SvaraRadera
  7. WORD på den.

    Kan också ha något svårt för grupper som är emot krig. Lite skitnödigt svennebanan att det behövs skriftligt på det.

    Länge sedan jag hörde ordet bajsrunka dock. Kanske något att ta upp. Ordet alltså.

    SvaraRadera
  8. Något att ta upp i sin vokabulär eller som hobby? Det är helt ok med mig, oavsett, bara du inte Myser.

    Ja, visst är det kul med plattityderna?
    "Jag tycker inte om krig, faktiskt!"
    "Jag är emot barnsexhandel!"

    Det där är ju bara intressant när man faktiskt är kontroversiell:
    "Jag tycker inte om religiösa" är mindre självklart.

    Jag ska nog starta en sån på fejjan. :-)

    Är du med då, HPPlus?

    SvaraRadera
  9. Count me in. Bara om vi kör en grupp som kategoriskt är emot miljö också, bara sådär.

    SvaraRadera
  10. Kvinnor. Glöm inte att vi inte tycker om kvinnor heller.

    Och inte delfiner.

    SvaraRadera
  11. Hm. Ja det e ju klart ingen rolig grupp att vara med i..
    MEN! Hörru te-hataren!..
    Kan det inte vara så att du faktiskt e liite avundsjuk på alla svensson där ute som faktiskt e nöjda med sitt liv? Som har ett shysst knull en gång i veckan till fredagsmyset och liksom är nöjda med det? Hade du åxå varit det? Om det var ett shysst knull tex?

    Nu e jag ju inte en svensson iofs..
    Och om du tänker efter så vet du nog vem jag är ;)
    Men tänk efter lite nu lilla du..
    Har du skapat denna bloggen för att du e avis?
    Ett sanningsenligt svar önskas i bloggen.
    ;)

    SvaraRadera
  12. Hörrö, S? Jo, jag vet vem du är. Och var du bor...

    Ja, för ett sjystt knull kan man ju stå ut med mycket, för all del, men är jag avis? Avis på att de är nöjda, jag kanske, men avis på att ha det som de? Nej, fy!

    Jag är inte heller avis på dyngbaggen som betraktar ett berg dumpat av en elefant som den högsta lyckan, och jag är inte avis på binnikemasken som lyckas nästla sig in i Anna Book. De är lyckliga, men nej, jag vill nog inte vara dem...

    Med tillräckligt stark medicinering skulle jag säkert kunna platsa, men jag väljer att avstå.

    SvaraRadera
  13. Ja det var väl inte så svårt att räkna ut vem jag va? Haha! :)

    Haha! Tja.. nu kan du ju kanske inte jämföra DIN lycka och nöjdhet med en binnikemask? Eller?
    Tycker du att du e en sån? :P
    Tycker att du kanske har liiite för låga tankar om dej själv hörru!
    För som jag egentligen tolkar ditt svar.. så jämför du dej faktiskt med en binnikemask och dyngbagge.
    Men det var inte det saken handlade om.
    Saken hadlade om du egentligen innerst inne skulle vilja vara en nöjd svensson.

    Jag e som sagt ingen sådan.. Fast ändå på sätt och vis..
    Har man bara lite extra krydda så smakar även vardagsmaten bra ;)

    WORD!

    SvaraRadera
  14. Nej... Nu är du ute och cyklar. Läs igen. Det är inte MIG jag jämför med binnikemask och dyngbaggar, utan tedrickarna. De har alla det gemensamt att de nöjer sig med det lilla. Till skillnad från mig. Och jag önskar inte bli någon av dem!

    SvaraRadera
  15. Jag VET att du nöjer dej med det lilla... Hörru!

    SvaraRadera
  16. Klampar vi på den anonyma tedrickarens bro?

    Vem det än är så stavar, interpunkterar, emoticonmissbrukar och argumenterar personen i fråga precis som en tedrickare.

    Om det går som en anka och kvackar, så är det förmodligen en tedrickare. Protesterna till trots. Det blir lite komiskt med de ständiga "Jag är ju ingen tedrickare, men" - The lady dost protest too much, methinks.

    Tedrickaren är ju per definition inte en nöjd Svensson, utan en missnöjd Svensson - varför annars dessa envetna försök att konsumera bort sin ångest? Tedrickeri är väl närmast att betrakta som ett utslag av frustrerad aspiration - dvs motsatsen till att vara en nöjd Svensson.

    Då spikar vi det: Anonym ÄR en självhatande tedrickare i förnekelsestadiet.

    mvh
    Jessica - "Jag ger mig fan på att du tycker Three Wolf Moon är snygg på riktigt"

    SvaraRadera