fredag 30 december 2011

Melodifestivalen

Ja, det var ett tag sedan de sista deltagarna offentliggjordes, men det skiter vi i idag.

Ännu en gång kan vi konstatera att människor som Björn Ranelid får vara med. Återigen konstaterar vi, eller jag iallafall, att ingen producent hört av sig och frågat om jag vill spela in ett bidrag. Björn Ranelid är med, vilket betyder att alla förklaringar av typen "Men du kan ju inte sjunga" eller "Du är inte snygg nog" eller "Du kan ju inte dansa" eller "Ingen vill fan se dig på en scen" plötsligt är helt irrelevanta.

Det är bara att konstatera:
Det finns inte längre några ursäkter. Det finns ingen värld där Björn Ranelid är mer åtråvärd än jag i Melodifestivalen. Jag förväntar mig att få vara med nästa år. Och SEDAN TALAR VI INTE MER OM DET!!!


Eller, jo...
Jag kan ta med mig egen gitarr. Vi kan köra den lite rockigare stilen. Jag har Converse basketkängor och jag kan slita till ett par jeans precis lagom. Jag har flera skinnjackor också. Jag har en flickvän med tajta jeans som kan springa upp och kramas när jag vinner också.

Ok?
Deal?

Alla producenter/låtskrivare: Jag nås på tehataren at gmail dot com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar