tisdag 10 november 2009

Underbara hösten!



Hej alla Fans!
Jag bara älskar hösten! Jag har tagit bilder, och jag är jätte nöjd. Jag har använt det speciella höst bilds läget på min fina kamera, och det blir så himla bra! Det är så härligt med höst ljus och de vackra färgerna.

Nu är Älsklingen hemma också, och är föräldraledig. Det är så bra för då kan han fixa allt som måste göras här hemma. Snickra och bygga och ordna saker. Det kostar ju rätt mycket pengar att han inte får hela sin lön, men det kan det ju vara värt några veckor.

Kjamizaj på er allihop!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Hehe det är ju för roligt. Man undrar ju om det finns folk som är glada jämt och vilken åkomma de isf har. Jag tror att glada människor är lögnare och eftersom det oftast rör sig om kvinnor får de säkert stryk hemma också.

    SvaraRadera
  2. Det finns folk som saknar humor, men ständigt skriver hjärtan och berättar hur fantastiskt det är att umgås med barnen och hur vacker hösten är och vilka bra filmer Colin Nutley gör och gott det är med Vårens Första Primörer* och...

    Jag och min musa kom i torsdags fram till att de är tragiskt deprimerade allihop. Det där är nämligen inte sunt.



    *Slå upp definitionen av primör

    SvaraRadera
  3. Man får ändå avundas deras förmåga att vara deprimerade ovetandes.
    Dina teälskarinlägg är fantastiska!

    SvaraRadera
  4. Jäl- det korta svaret på din fråga: http://sv.wikipedia.org/wiki/Williams_syndrom

    mvh
    Jessica - Internet-Regel 37.5: Om du kan tänka ut symptomen så finns det alltid ett syndrom som passar, och du kan alltid hitta det på Wikipedia.

    SvaraRadera
  5. Alltså, i Tedrickarens fall är det nog inte någon omedveten depression. Det är ett tragiskt försök att dölja tomhet och ångest, genom att ständigt berätta hur harmonisk och lycklig man är med allt vaddetnuär av lekande söta barn, BaraVara, gardiner, krypauppisoffanmedenkoppte och jag vet inte vad.

    Skjut dem. De lider!

    SvaraRadera