torsdag 19 november 2009

Sweet victory!


Slaget vid Lepanto

Inte bara lyckades jag vänta ut belägringen, så att de till slut alla gick hem, jag vann dessutom slaget så till den milda grad att jag fick dem att i panik överge hela sin tross!

Nu har jag precis ätit en halv cheesecake, tjugo (små) lussebullar och tre hundra gram pepparkakor. Och druckit kaffet som blev över. Bin Ladin kommer att vara president i Amerikas Förenta Stater innan jag somnat. Givet att jag inte kräks upp alltihop, kaffet inkluderat.

Det är farligt att plundra sina fiender.

Om någon undrar, kan jag berätta att hustrun är en djävel på cheesecake. (Ostkaka?!)

Sammanfattning: I'm back, and I'm BAD!

8 kommentarer:

  1. Är inte pepparkakor laxerande?
    Det i sig borde bli ett lagomt straff för din fru tycker jag.
    Ja, straff för att hon solkar ner ert kaffehem med party.
    Tjugo lussebullar - respekt!

    SvaraRadera
  2. Fast ändå, cred till Hustrun. Hon gjorde det hon sa. Och jag åt nog mer kakor än alla tedrickarna ihop. Typ.

    Och jag mådde lite illa.

    Fast, det där med Party var ungefär vad jag trott. Faktiskt. Och hon lovar att inte ordna fler. Hon är insiktsfull min fru.

    SvaraRadera
  3. @Tekrånglat: det var minilussebullar, så det är inte så fett med cred på dem. Men på en halv cheesecake. Det var nästan för bra...

    SvaraRadera
  4. Men, dog du senare på natten av sockerchocken?
    I miss you

    SvaraRadera
  5. Tack, kära Tekrånglat, för omtanken. Nope. Inte död. Det har bara varit en vecka av lätt kaos. Precis nystartad föräldraledighet och lite sånt. Och lite brist ro att skriva allt jag har att säga.

    Det kommer nog något om Mammagrupper snart...

    SvaraRadera
  6. Shit nu blev jag sugen på peppisar och kaffe!

    SvaraRadera
  7. 1 vecka nu, u didnt went karl den 12 on us did u?

    SvaraRadera