tisdag 29 april 2014

Nazister har fan inte här att göra

De har hetat BSS, NSF, och just nu kallar de sig Svenskarnas Parti och Svenska MotståndsRörelsen (SMR). De vill demonstrera.
De vill avskaffa demokratin, men kräver demokratiska rättigheter för att göra det.

De är otäcka på en hel rad grundläggande punkter. Jag har ett namn som iofs gör mig ganska lätt att hitta, men jag väljer att ändå offentligt skriva under på saker som det här:
Nazister bör inte ges tillstånd att demonstrera

Det finns rätt, och det finns fel. Ibland är det inte gråskalor eller luddigt, utan bara just rätt och fel. Den dag någon tittar tillbaka, ska mitt namn synas bland de som valde Rätt. Att inte säga emot, är att acceptera. Utan den Tysta Massan, hade aldrig historiens otäcka massmördare kunnat göra det de gjorde. Jag tänker inte vara en del i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar