tisdag 4 december 2012

Nej, det är inte mitt fel...

...att du inte tar ditt ansvar. Som kund är det DIN sak att verifiera att jag gjort rätt. Det är DU som kan DIN verksamhet, inte jag. Jag kan bygga systemet om jag förstår vad du behöver, men DU måste verifiera att jag inte missuppfattat. DU måste ta en aktiv del i arbetet. Det är inte en djävla gräsklippare du köper, det är två miljoner logiska specifikationer som beskriver en ansenlig del av DIN verksamhet.

Om DU kräver att folk ska arbeta, bokstavligen, dygnet runt en hel helg för att DU ska få det DU vill ha, är det minsta man kan begära att DU tar DITT djävla ansvar i detta.

Men nej. Nu skiter jag i det här. Mina barn kommer inte att behöva vänta ensamma i snön på gården till ett stängt dagis för att ni inte kommer på förrän klockan tre idag att det inte funkar.

Sopor.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar