tisdag 6 mars 2012

Jante hade fan rätt ibland.

Folks övertro på sin egen viktighet håller på att driva mig till vansinne ibland.
Alla dessa människor som tror att världen går under om de inte är på jobbet, oavsett vilka virus de sprider omkring sig, alla dessa männikor som märker all kommunikation med "VIKTIGT!!!!!!!!!!" istället för att säga vad det handlar om och alla idioter som pratar högt och ständigt utan att ha något att säga.

SITT NER OCH HÅLL KÄFTEN OCH SE DIG SJÄLV I PROPORTION TILL VÄRLDEN DU LEVER I DITT DJÄVLA APMONGO!

Nu senaste en människa som lämnat en felrapport som vid en första anblick tycktes handla om Prio!!!!!! men vi närmare granskning visade sig handla om en förmodad krasch i vår applikation under vissa omständigheter - en krasch jag inte kan återskapa, och således heller inte felsöka, vilket jag försökt förmedla. Tror vi han svarar? Nej, det var tydligen inte viktigare än så.

Ok, här är ett svar på din bugrapport:
1. Det är fan inte du, ditt djävla apmongo som prioriterar mitt arbete, det är min chef som gör det, och du är för dum, okunnig och omedveten för att ha en djävla susning om vad som är prio och vad som inte är det
2. Använd rubrikraden till den den är avsedd för, nämligen en rubrik, inte ett misslyckat försök att framhäva din egen betydelse. Obönhörligen misslyckat, ety du är ett svårt fall av DJÄVLA APMONGO!

3 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förr och säger det igen: Det skulle vara mycket lättare att var programmerare om det inte fanns en massa användare.

    Somliga är dessutom en sort för sig. En applikation kan ha funkat felfritt i åtta år och sen dyker en ny användare upp som har talanger utöver det vanliga. Lyckas skapa problem som aldrig tidigare sett dagens ljus. Nästan så att jag skulle videoövervaka dem för att se hur de bär sig åt.

    SvaraRadera
  2. Äsch, nu var det jag som var begåvad. Kommentaren drog iväg innan jag skrivit avsändaruppgifterna klart.

    SvaraRadera
  3. Fast, problemet här var mindre att han hittat ett fel, vi har skitmånga, och mer att han menade att om vi inte fixade just HANS fel, skulle världen gå under.

    Men du har alldeles rätt i övrigt!

    SvaraRadera