onsdag 1 juni 2011

Sann ödmjukhet och idealism

Emellanåt bloggar jag från min android-telefonen, som ni kanske noterat. Ofta orkar jag inte få med svenska tecken då.

Idag utväxlade jag några ord med utvecklaren efter att jag råkat posta en felrapport för att jag var lite för snabb på tangenten. Han svarade inom en kvart. Appen är gratis, och jag är oerhört nöjd med den, och tänkte kände att jag kanske ville betala lite iallafall, som ett sätt att visa uppskattning, men jag hittade ingen Donate-knapp på hans hemsida (som är på polska) och frågade efter det.

Och fick följade svar:
No, I'm normally working on boring stuff for my corporation, so I'm creating Bloggeroid for fun :-)
Special kind of therapy for not being killed by boredom ;-)
If you want to help, I will happy to see suggestions for new features, or if you will promote Bloggeroid between people ;-)


Regards,
Przemek



Så nu gör jag det! Bloggar du med Blogger? Har du flera bloggar och postar till olika bloggar vid olika tillfällen under olika konton? Vill du kunna posta bilder från telefonen direkt med ett blogginlägg?

Jag ber att få rekommendera


Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar