måndag 27 juni 2011

nytta eller nöje, och vilket är vilket?

Jag har en ny lägenhet. Det finns tusen saker jag borde fixa i den. En av dem var att hänga upp TV:n, men Lotta ville inte ha varken konjak eller cigarr, så det finns en sån portion över till någon som vill ha den. Söderberg? Torsdag kväll?`

Ikväll har jag alltså, trots allt sunt förnuft jag besitter, Umgåtts med gammal vän. Vi drack öl, sjöng sånger, diskuterade musik och ex och få gemensamma vänner och sånt. Jag mår ofattbart bra av det där. Jag tror jag mår bättre av det än av att fixa mer i lägenheten, men jag är inte säker.

Vad tror ni? Hur ger jag bäst själen det den behöver? Fixa lägenhet, springa en runda, eller ta en öl med en god vän?

1 kommentar:

  1. Du behöver allt det. Ska kolla hur torsdagen ser ut. Återkommer. /S

    SvaraRadera