lördag 17 april 2010

Om Körslaget som sändes ikväll


Niclas Strömstedt hade grymt ful hängröv på sina vita byxor.

Calle Moraeus är två skitar hög, och räckte bara undertecknad till näsan. Det där händer sällan. Men han är ganska rolig, och gör som fotografen säger till honom. Bra jobbat, Calle!

Bröderna Rongedal är också roliga. Och lydiga, och dansar alltid synkat.

Marie Picasso hade på sig en klänning som gav henne en avsevärt bredare rumpa än jag tror att hon har egentligen.

Gry Forsell har ett gudomligt vackert ansikte, och ler med det. Hela tiden!!! Till och med när hon får puder på tuttarna av någon lycklig typ.

Och pressläktaren var snudd på tom, och precis inte tillräckligt högt upp för att man inte skulle få med huvuden längst ner på varenda djävla bild.

Kändisfoto är en styggelse, men om det kan betala den nya kamera jag behöver, om jag ska kunna ägna mig åt det, så får det väl vara så då, och de är ju så söta!!!

Ja, och så har jag ju nu bilder som är betydligt mindre smickrande på dem allihop än vad som brukar synas i reklamen i tunnelbanan!!!

4 kommentarer:

  1. Det är inte bara Strömstedt "hängröv" som är ugly - har du kollat in ansiktet...?!?

    Plus att han verkar så jävla fejkad - tror inte en sekund att han egentligen ville vara där.

    Han firar nog att han åkt ut i hemlighet, men kan i alla fall betala hyran i några månader till!

    SvaraRadera
  2. Nja, "I Hemlighet" är nog att ta i. Han berättade för en av sina kördeltagare på vägen ut att han var på väg till en fest. Han gick ut innan AftonBlaskets WebTV slutat filma. Men han bytte skor först.

    SvaraRadera
  3. Mindre smickrande bilder...ha ha där ser man :D Hm..när dyker dom upp då?

    SvaraRadera
  4. Vet inte. Kanske inte alls? Jag har ingen speciell önskan att göra Gry Forsell illa. Hon verkade ganska sympatisk. Fast hon gör bland det dummaste som finns på radio.

    SvaraRadera