söndag 1 juli 2012

Kreationism igen.

Någon gång i januari skrev jag ett inlägg om kreationism som egentligen bara är en länk till ett bra inlägg på temat.

Någon har nu kommenterat och länkat till
http://koti.phnet.fi/petripaavola/evolutiontheoryerror.html
Jag gör inte länk till den, för jag vill inte att någon ska hävda att jag genererar trafik dit.

Sidan tycks (jag har inte läst allt... ) författad av en religiös människa helt utan verklighetsförankring, så som ofta är fallet med kreationister. Dessutom kan vederbörande inte skriva engelska.

Anonym Kreationist, om du på allvar menade att det var en intressant text, ur något annat perspektiv än studiet av patologisk dumhet, så är du på min lista. Som fan.

Patologisk dumhet. Sug på den du. Det KAN gälla dig, Anonym Kreationist.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar det faktum att ett av de ord du anv mest i din blogg är "dum". Det känns så pretto på ett uppfriskande sätt.

    SvaraRadera
  2. Anonym, var det där en komplimang eller en oförskämdhet?

    Jag har lite svårt att förstå hur det kan vara "pretto" att kalla någon dum. Kanske arrogant.

    Jag tycker också det är intressant att så många anonyma har börjat kommentera.

    Kan du vara snäll och utveckla din kommentar en smula, så jag vet om jag ska tacka eller vara oförskämd tillbaka.

    SvaraRadera
  3. För mig framstår du som någon som försöker vara pretto men som bara blir arrogant i sitt uttryck. Och jag älskar det, så ta det som du vill. Det kvittar. Och jag är inte jätteanonym, glömde bara skriva under med namn, som om det skulle göra mig mindre anonym. Hälsningar Eje

    SvaraRadera