måndag 22 augusti 2011

inte social

idag är jag inte social. Jag har sovit rätt ok, men är trött. Vädret gör mig grinig, och jag har precis insett att jag inte kommer att ha en spänn över nästa månad heller. Djävla helvetesbajs. Det är dyrt att flytta och köpa sig ett helt nytt hem, och jag tog inte höjd för det när jag sökte banklån.

Nu är jag hungrig som fan, för jag prioriterade barnens regnjackor, extrakläder för kissolyckor på dagis, cykel, hjälmar, träningskläder, mina kläder till imorgon, lunchlåda, nycklar, matande av grannens sköldpadda och den egna hygienen framför mellanmålsmacka när det gällde KomIhåg imorse. Tyvärr kan jag inte gå och äta nu, för hela tant- & gubbmaffian (de där i 30-årsåldern som leds av Puckade Bruddjäveln) gick precis till matrummet, och det finns inte micro någon annanstans, och man kan inte sätta sig ute och äta idag, så jag måste vänta.

RÖV OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
fans djävla.

jaja. Det blir nog bättre framåt kvällen.

4 kommentarer: