lördag 9 oktober 2010

Tehataren - Posten ODR: 0-1

Häromdagen inleddes en ny kamp mot Posten ODR.

Nu har Göran Lindqvist svarat:
Hej!

Tack för ditt email. Jag skall se till att du inte får några fler kampanjutskick från Posten.

Var inne på din hemsida och såg dina fotografier, snyggt. Har du prövat vår tjänst riktiga vykort på posten.se, skulle vara intressant att höra dina synpunkter som fotograf.

Med vänlig hälsning

Göran Lindqvist


Det var som f*n.
Han lovar att plocka bort mig ur sitt register. Han är en driven säljare, som in kan låta bli att puffa för en annan produkt. Han är mycket vänlig, och på ett subtilt, intelligent och mycket respektfullt sätt räcker han finger åt Rättshaveristen.

Göran, du vann den här ronden. All respekt!
Nu måste jag nästan gå på mässan...

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA, vilket elände.
    Så du faller så smått för lite fjäsk?

    SvaraRadera
  2. Ja, dels det.
    Men framförallt faller jag för någon som läser mitt mail, förstår vad jag vill, respekterar det (eller åtminstone har vett att låtsas göra det.) och dessutom vågar ha humor nog samtidigt tipsa om en annan site.

    Det här ska jämföras med alla andra undandflykter, dumheter och hjärndöda svar jag fått från alla andra som var mycket illa dolda varianter på
    "Jag pissar väl för fan på dig och vad du tycker dumdjävel"

    SvaraRadera