onsdag 20 oktober 2010

Förtydligande om symboler

Nej, den 27e oktober kommer jag inte att, enligt fejjans uppmaning, bära något lila.

Jag tänker istället säga rakt ut att det är för djävligt att unga människor tar sina liv därför att samhällen som kallar sig upplysta demokratier tycker att deras kärlek är ful.

Ja, det gäller dig, Jimmy, och dig Göran.

Djävla skitskallar med era antika bõcker. All kärlek är fin. I en värld där vår största brist är kärlek behövs inte fler puckon med gamla böcker, utan mer kärlek.

FATTA!

3 kommentarer:

  1. Jag trodde det var den 20:e? Det påstår bekanta från amörrkat, men jag kanske har missat nåt.

    //Jessica

    SvaraRadera
  2. De kanske flyttade fram det för att hinna rekrytera fler.

    Jag hoppas att jag har gjort min profil som pflag-syrra tydlig på kontoret utan att behöva handla nya kläder. (Äger inget lila) men jag misstänker att mitt kontor inte ens är medvetna om kampanjen.

    //Jessica (igen då)

    SvaraRadera