måndag 14 december 2009

Underbaraste shoppingdagen!!!

Hej alla Fans!
Nu bara måste jag berätta om min härliga torsdag! Jag hade redan fått massor av super bra tips från Uffe
om billiga leksaker. Jag vet inte riktigt hur han fick ihop det med bilderna bara. Men, jaja. Man kan ju inte begripa allt!

När Älsklingen sa att han var tvungen att åka till Kungens Kurva med bilen, bestämde jag mig för att ta ledigt, och riktigt gotta mig åt att julshoppa. Jag var tvungen att ta en härlig bild av den mysiga jul känslan jag kände utanför en av mina favorit affärer.


Man känner liksom hur mysigt det ska bli där inne. Jag köpte massor av härliga doftljus, nya fotoramar till alla bilder jag tar. Jag skulle vilja ha en ny Carpe Diem skylt, men jag hittade ingen. Man kan liksom aldrig få för många såna tihi!

Det är så härligt att gå runt där inne och få en massa inspiration, och är man där innan tio får man gratis kaffe. Jag stannade såklart länge, och åt lunch där också.

På vägen tillbaka köpte såklart en massa annat också. Bland annat på Toysrus. De har massor av fint där inne som barnen bara älskar, och man har ju råd med fler klappar där också.

Till nästa gång
Kjamizaj!

3 kommentarer: