fredag 19 juni 2009

glad midsommar

bloggar du om din fantastiska hemgjorda sill? Primörer? Ulf Lundell-Söderlen-kryddad nubbe? Känner du den djuuuuvliga doften av nybakt bröd? Är du i en pittoresk Kirschsteigersk stuga på Landet? Blommor under kudden? Deltar du skrattande i ringdansen?

Isåfall är du på min lista. Själv har jag gin och is i frtsen, Indian Tonic och citron på lager. Rikligt. Svärmor ska få gingrogg.

Bäst dräpande replik till "...och varför deltar inte du runt stången?" vinner offentlig cred här!

Mobile Cynicism signing off!

3 kommentarer:

  1. "Jag har inte avslutat den grundlaggande kursen i Lap-dance annu, sa jag vantar med exhibitionistpalen ett tag till."

    SvaraRadera
  2. Föredrar finska midsommaren.. här hatar vi den å minns inget efteråt.

    SvaraRadera
  3. "Min mamma fick cancer av en midsommarstång."

    SvaraRadera